superb söndag...

en sovmorgon, en park i höst, en cykel, en mamma och en pappa, ett telefonsamtal, ett misstag, en middag,
en helt underbar föreställning, en snäll granne och en klocka som tickar mot kvällning.

jag kunde inte må bättre.

det har varit en underbar vecka full av intensitet, vänner, lagom intressanta böcker och en hel massa kärlek.

igår drog familjen min med mig på "Maria Larssons eviga ögonblick", en film som jag verkligen verkligen rekomenderar. en mikael persbrandt som för en gångs skull bryter sitt mönster av skådespel och en historia som fick mig inspirerad och upprymd.

ibland behöver man en knuff för att hitta tillbaka till sina intressen.
jag älskar min gamla kamera, som klickar och surrar som ingen modern digitalkamera gör.
jag har en underbar vän som kickar igång min drivkraft här i livet,
en underbar egenskap hos en helt underbar vän.
efter en samarbetsmiddag som var väldigt god var vi därför och såg Cirkus Cirkör för andra gången,
en föreställning som tillfredställer alla sinnen. jag grät bara en gång idag, till skillnad mot tre sist.

iafl, life's goooooooood!



I'm so very hot that when I rob your mansion, you ain't call the cops, you call the firestation.

Kommentarer
Postat av: malin

låter som att en härlig höst har börjat :) imorgon är jag på orkanen, jag kommer att höra av mig då, så kanske vi kan ses? puss M

2008-10-12 @ 20:06:59
URL: http://gilt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0